Subject: Ed: terviseohutuse hinnang Tallinna Põhjatähe Põhikooli (Karjamaa 18) hoonele
From: "Gea Metus" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo - RTK" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Aug 2025 09:59:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun registreerida.

Gea Metus

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5197 5317

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Rainer Rannala <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 27. august 2025 09:36
Adressaat: Gea Metus <[email-masked]>
Koopia: Andrus Parm <[email-masked]>; Indrek Talving
<[email-masked]>; [email-masked]
Teema: terviseohutuse hinnang Tallinna Põhjatähe Põhikooli (Karjamaa 18)
hoonele

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Gea Mettus,

Vastavalt meie telefonivestluses kokkulepitule palume teilt uut
terviseohutuse hinnangut Tallinna Põhjatähe Põhikooli (Karjamaa 18)
hoonele.

Oleme väga tänulikud kui hinnang õnnestub väljastada esimesel võimalusel.

Tänan mõistva suhtumise ja koostöö eest!

Rainer Rannala

Üldosakonna juhataja
Tallinna Haridusamet
Estonia pst 5a, Tallinn 10143
+ 372 6404503

+ 372 5272668

 <https://www.tallinn.ee/vastakutsele>